2015. július 16., csütörtök

12 hetes ultrahang

   Ennek is eljött az ideje, hétfőn megejtettük a 12 hetes ultrahangot, amire Laci is el tudott jönni, most látta először a kistesót. Ezt nem a saját dokim csinálta, hanem a kórházban az ultrahangos, és a 18 hetes genetikait is ő fogja csinálni. Mondta is, hogy ahhoz időpontot kell majd kérni. Amúgy hétfőn volt anyum 60. születésnapja, plusz aznap volt 5 éve, hogy Emmával pozitívat teszteltem. Szuper évfordulós napon láthattuk újra a Babánkat, akivel minden a legnagyobb rendben volt. 
   Épp szunyókált a kis Drágaság és végig törökülésben volt, nagyon kis cuki volt. {#06_smilies0923} NT: 2mm, BPD: 22mm, Crl: 64,4, ami 12+5 napnak felelt meg, az ultrahangos doki szerint a kiírt dátum január 20. Minden ultrahang alkalmával egyre többet hoz a "lemaradásból", a végén még vissza kerülünk az eredeti menszi szerinti január 14-hez. Ugye az első két ultrahangon 8 nappal volt kisebb, a harmadikon 7 nappal, most meg már csak 6. :))) Érdekességképpen, megnéztem Emma 12 hetes ultrahangját, és nála 12+1-nél voltam, és 47mm volt a crl-je, ami a táblázat szerint 11+2-nek felel meg. Érdekes, mert Emmánál tudjuk, hogy 1000%, hogy pont félidőben fogant. De nála szerintem az elején nem volt kisebb. Na jó, lényegtelen is. A lényeg, hogy szépen fejlődik a Picúrka. 
   Laci beállta a monitor mögé, hogy akkor kamerázik, amikor az ultrahangos rászólt, kamerázás nincs, majd a végén megállítja a monitort és arról készíthet képet. Ettől függetlenül Laci suttyomba mégis videózott, de nem a monitort vette, hanem a tv-t, paráztam, hogy a doki ne vegye észre. :))) De, ha már Emmáról készült ilyenkor videó, nehogy már Kistesóról ne legyen. {#01_giggle} 
   Eredetileg hétfő este el is akartuk mondani Emmának a nagy hírt, de visszament Anyuval, és tesóm kislányával Leányfalura, így Lillára való tekintettel nem mondtuk el, majd vasárnap este. Már nagyon várom. Amúgy lehet, hogy nagy újdonság nem lesz Emma számára, mivel hétfő reggel anyósomnak ezt mondta: "Képzeld Mama, lesz kisbabám!" Sokszor kisbabámnak hívja a kistesót. Szóval lehet legyint majd egyet, amikor közöljük vele a hírt, hogy ezt már eddig is tudtam. :DDD 
   Jövő szerdán megyek vissza a saját dokimhoz. Alig várom, hogy újra lássam a Babánkat. Kíváncsi vagyok, hogy mennyit nő, és hátha a dokinénim meg tudja mondani a nemét. Jó-jó tudom, még elég korai, de reménykedni azért lehet. :)))

Imádkozik :D













14 megjegyzés:

  1. Cuki! Jó hogy minden rendben van! Amúgy mikor lesz teljesen publikus a hír? Én nagyon rendes voltam, nem pletykáltam senkinek ;).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem, amint megtudja Emma, utána publikus lesz. :) Ha nem pletykáltál, akkor kitől tudja Ildikó? Kori pletykált? :) :P

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. Én SENKINEK nem mondtam, még Kornélnak sem, ha ő tudja, akkor nem tőlem. Biztos máshonnan szivárgott ki, Melinda esetleg nem tudja?

      Törlés
    5. Kérdezzek rá, hogy tudja-e és ha igen kitől ;-)? De ha tudná, akkor biztos mondta volna nekem.

      Törlés
    6. Jaj, tényleg Melinda. Azt el is felejtettem. :))) De nem zavart amúgy, hogy tudja Ildi. ;)

      Törlés
    7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Telefonról 3x küldi el, amit írok. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon orulok, h minden rendben van!!! De kíváncsi vagyok, hogy reagált Emma!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Mit szólt Emma? És mi volt ma a dokinál? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Makika, üdv itt. Nem tudom, hogy ismerjük-e egymást. Legalábbis ezt a felhasználó nevet tuti nem ismerem! :)

      Törlés
  5. Írok-írok hamarosan, de most sajnos nincs időm. Folyamatosan programozunk. Emma nagyon boldog. Babával meg minden rendben. Köszönöm az érdeklődést! :)

    VálaszTörlés