2015. június 25., csütörtök

10 hetes

   Hihetetlen, hogy így rohan az idő, mindjárt itt van a 12 hetes genetikai ultrahang és elmondhatjuk utána Emmának is a kistesót! Hétvégén mondta Anyumnak Emma: "Nemsokára anyu pocakjában lesz a kistesóm, és én olyan boldog leszek, meg anya is." Hát megzabálom, olyan édes ez a gyerek. :) 
   Elég jól bírom a terhességet, bár teljesen más, mint Emmával. Nála kb semmi tünetem nem volt, most meg kezdődött a két héten át tartó fejfájással. Hányinger is van, bár hányni nem hánytam, leszámítva a vírus okozta hányást, csak öklendezem, de az is bőven elég. Állandóan aludnék. Ez az álomkór jobban kikészít, mint a hányinger. Annyira kemény. Éjjel 9-10 órákat alszom, és napközben is le tudnám fejelni az asztalt, annyira fáradt vagyok. Remélem, ha belépek a 2. trimeszterbe ez elmúlik, és tényleg tele leszek energiával, ahogy mondják. Alig várom. :))))
    Na de jöjjön a lényeg. Tegnapra kaptam időpontot az új dokihoz. 9:45-re mentem, csak 15 percet kellett várakoznom, az asszisztens csaj csinált nekem egy kartont. Ő is nagyon kedves, meg a doki is. Elmondtam az orvosnak a vírust, a viszketést. A teafaolajra mondta, hogy jól tettem, gyógyszert úgy se adna 12 hétig, azt használhatom nyugodtan, ha gond van. Egyből megnéztük a babát, aki jól volt köszöni szépen. Keze-lába úgy kalimpált, hogy csak na. Annyira cuki volt. 3,5 cm már, két cm-t nőtt két hét alatt. Mondta is a doki, hogy megmérjük, már ha a hagyja magát. :)))) Láttam, ahogy lüktetett a kis szíve és a doki bekapcsolta a hangszórót és hallottam is, ahogy ver a szíve. Annyira jó volt hallani. Másik dokinál nem volt ilyen, plusz itt mindig kapok majd képet is. Most is kaptam, nem túl jó a minősége, de nekem akkor is tetszik, kis cukika. Lacinak egyből elküldtem a képet, plusz bejelöltem neki, hogy mi micsoda, ha esetleg nem tudná kivenni. :))) Ja és most méret alapján 9+6 volt tegnap a 9+5 helyett. Ennyi, egy héttel később fogant, így a kiírt dátum január 22-e lesz, ezt már a doki mondta. Megkérdezhettem tőle bármit, mondta, hogy nyugodtan kérdezzek, válaszolt mindenre. Nagyon jó fej, kedves, nyugalom árad belőle. Szerintem jó választás lesz ő. :)
   Megnyugodtam, hogy minden rendben van a Babával, őt nem zavarta a vírus, csak engem nem kímélt, de mindegy is. Én szenvedek, csak ő legyen jól. Legközelebb a kórházba megyek genetikai ultrahangra július 13-án reggel. Aznap lesz anyum 60. születésnapja és aznap lesz 5 éve, hogy pozitívat teszteltem Emmával. :) Este akkor majd el is mondjuk a jó hírt Emmának. Alig várom. Előtte 2-án megyek védőnőhöz, végre megkapom a kiskönyvemet is. 22-én megyek vissza a dokimhoz, és addigra el kell intézni az EKG-t, házi orvost, és a fogorvost. Úgyhogy lesz most program bőven. 

Íme a sztárfotó a 3,5 cm-es Picurkáról:



4 megjegyzés:

  1. Csodás hírek, juhúúú! :)
    ki az új dokid és hol fogsz szülni?
    13-án indulunk nyaralni, az egy CSODÁLATOS NAP LESZ!!! :) majd gyorsan írd meg, mi volt veletek :)
    (akár fb chat-en is :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanúgy a Dél-Pesti Kórházban. Dr. Páczai Anita.
      Biztos csodás nap lesz. :) Oké, írom. ;)

      Törlés
    2. Türelmetlenül várom a fejleményeket a kedves Kismamáról es a Babáról! ;)

      Törlés
    3. Köszi az érdeklődést! Ígérem írok, csak el vagyok havazva munkával. Amúgy minden rendben van. :)))

      Törlés