2015. június 11., csütörtök

Második ultrahang

   Tegnap mentem vissza az ultrahangra. Már nagyon vártam, látni szerettem volna a pici Babánkat, de nem féltem. Tudtam,hogy minden rendben vele. Az előző ultrahang után egy-két napig nagyon ideges voltam, kattogott az agyam, hogy miért nem volt még szívhang. Már el is határoztam, hogy elmegyek potyaultrahangra Csepelre, mert én két hetet ki nem bírok. Anyut próbáltam győzködni, hogy jöjjön el velem, ugye ő ott volt védőnő, de nem igazán akarta. Nyugtatgatott, hogy minden rendben van, tök fölösleges. Mire eldöntötte, hogy na jó elvisz, addigra már én nem akartam. :))) Olyan békesség és nyugalom szállt meg, amit még sosem éreztem, és teljesen biztos voltam benne, hogy lesz szívverés,  sőt amikor ez az érzés elfogott, tudtam, hogy már akkor is vert a kicsi szíve.  Így onnantól kezdve nem aggódtam, simán kibírtam tegnapig. 
   Most kicsit várnom kellett, bementem, gyorsan megvizsgált, majd egyből mehettem az ultrahanghoz. Természetesen egyből megtalálta a doki.  Elképesztő, hogy mennyit nőtt két hét alatt. Vert a kicsi szíve.{#06_smilies0923}  Előző alkalommal még csak 2 mm volt, most meg majdnem 1,5 cm. Komoly méretek kérem szépen. :))) Amúgy olyan hihetetlen, hogy egy 1,5 cm-es kis embrióban már van szív, ami pulzál is, elképesztő. Elolvadtam, hogy milyen cuki, kaptam képet is. :) Annyira kis édes Babszem. Úgy tűnik, hogy tényleg egy héttel később fogant. 7 hetes 5 naposnak mérte, két hete pont 5+5 volt szóval napra pontosan két hetet nőtt. Ügyes gyerek. :))
    Most már mehetek védőnőhöz kiskönyvért, aztán jön gondolom a házi orvos, EKG, fogászat. Eddig ugye sztk-ban voltam. Most már hívom a saját dokim és legközelebb hozzá fogok menni vagy 22-én vagy 29-én. Majd gondolom a saját dokim fogja kiírni a szülés dátumát, de ez alapján akkor olyan január 21-22 lesz, így a vonalzómat is kijavítom.

Íme itt van a kis Drágaságunk:


12 megjegyzés:

  1. Júúúúj Évi! Gyönyörűséges babszem! Szívből gratulálok nektek!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök Nektek Évi, ezek csoda remek hírek!! Csatlakozom az előttem szólóhoz és minden szépet és jót kívánok Nektek a továbbiakra is!! :)

    VálaszTörlés
  3. Na, akkor nyugi! A kép alapján tiszta apja :D!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! :-))) Nagyon örülök a híreknek!
    Én szanaszéjjel paráztam magam helyetted is :-) ezért sem írtam az előző poszthoz.
    Vigyázz magatokra, pusszantyú!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, hogy izgultál helyettem is. Elvetted tőlem a félelmeket, köszi. :)

      Törlés
  5. Annyira örülök nektek! :))
    Gyönyörű kis babaszem, tudtam én hogy minden rendben lesz! Pikk-pakk és már itt is van január! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Igen, szerintem is gyorsan itt lesz a január. Elég gyorsan telnek a hetek. :)

      Törlés
  6. Hát ez nagyon szuper! Milyen érdekes, h az emberben ilyenkor felevenednek sajat terhessegenek erzesei. szerettem ezt az idoszakot. Tovabbi szep es nyugodt babavarast!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Igen felélednek. Nekem is jönnek vissza az emlékek, amikor Emmával voltam terhes. Nagyon élvezem az egészet! :)

      Törlés