2016. március 16., szerda

2 hónapos

   Lénárd baba ma 2 hónapos lett. Egy drága tünemény. Mai mérlegelés szerint 6640g gipsszel, ami kb azt jelenti, hogy 6300g körül lehet, ami nagyon durva. Hamarosan megduplázza a súlyát, amit elvileg fél évesen kéne, ő szerintem 3 hónapos kora előtt megfogja. Hosszát nem tudom lemérni, majd jövő héten, amikor lekerül a gipsz, de szerintem jócskán 60 cm felett van. Ha keresztbe lerakom az ágyába, majdnem teljesen érinti mindkét végét, úgy hogy a szélessége az ágynak 70 cm. Mondjuk apukája is 190cm magas, úgyhogy gondolom ő se lesz alacsony. Most már 68-as ruhákat hord. Emma ilyenkor még 56-osakat. :)))))

2 hónapos
Nagyszemű












   
Továbbra is a béke és nyugalom szigete. Most már úgy tűnik kezd kialakulni egy rendszer az életében. Este 8-fél 9 magasságában alszik, és kétszer ébred éjjel szopizni, ami kb 10-15 perc és alszunk is tovább. Szerintem ez elég jó, én elégedett vagyok ezzel. Már egyszer- kétszer előfordult, hogy 6-6,5 órát aludt egyhuzamban, ezt rendszeresíthetné. Bár ugye olyankor én sose alszok annyit, hisz nem fekszek le vele egyszerre, mert miután ő elaludt, én még altatom Emmát, aztán majd utána fekszek le valamikor. Még netezek, mint most vagy filmezünk Lacival. Az is rendszeres lett nála, hogy délután 4 órától kb már nem alszik, hanem ébren van az esti alvásig, max egyszer 20 percre beszunyál, de azt is csak kendőben. Ez kicsit nehezebb része a napnak, mert ilyenkor állandóan kézben akar lenni, ha nincs, akkor sír. Bár ma erre rácáfolt, mert ma elég sokat elvolt letéve is a játszószőnyegen, amit visszakaptunk barátnőmtől, még Emmáé volt. Meg szeret nagyon a babahordozóban ülni és úgy nézelődni, bár ennek annyira nem örülök, mert nem olyan jó szerintem a gerincének. A kiságya fölött a zenélő forgót is nagyon szereti, bűvölve tudja nézni és közben dumálni neki, a kis drága hangján. Egyszerűen megzabálom. ♥

Mi ♥
Gyönyörűségeim









   
Délelőttöt még általában végig alussza. Szeret a babakocsiban aludni, levegőn lenni. A műtét után egy hétig szinte alig aludt nappal, csak a babakocsiban tudott, mire rájöttem, hogy az a baja, hogy már nem tud háton aludni. Ahogy aludt el, állandóan összerezzent, kalimpált a kezeivel, és felriadt rá. Én már teljesen ki voltam, hogy mi a fenéért nem alszik a gyerek, amikor olyan jó alvókája volt. Ahogy beraktam az overálba, és kvázi a keze le volt szorítva, már aludt is. Úgyhogy egyik nap hasra vágtam a gyereket és vígan aludt. Eddig ugye csak éjjel aludt hason, nappal háttal, nem mertem nappal is hason altatni, nehogy elszokjon a háton alvástól, mert a gipszelés napján csak háton szabad aludnia. Viszont elviekben nincs több gipsz, így most már nyugodtan alhat mindig hason. És olyan büszke vagyok rá, mert szépen el tud aludni a kiságyban egyedül, nem kell kézben ringatnom. Olyan ügyes.
   Már csak 5 nap és lekerül a gipsz, és jön a sín helyette. Már nagyon várom, hogy megszabaduljunk a gipsztől. Olyan jó lesz, végre újra fürödhet esténként. Szegénykém szinte az se tudja már, hogy mi is az, de majd megszokja, és tuti imádni fogja. Már nagyon sokat mosolyog, és kezdi próbálgatni a hangját, és olyan cuki, mert annyira szereti, ha kakis pelust leveszem róla, és szabad lesz a popója, meg tiszta pelenkát kap, hogy hangosan elégedetten mondja mindig, hogy hőőőőőő. Olyan édes, annyira boldogok vagyunk, hogy Ő van nekünk.

Tesóm kislányával














2 megjegyzés:

  1. Roli is hasonló paraméterekkel rendelkezik. :) Most 9kg körül lehet, ma 6 hónapos...

    VálaszTörlés