2016. március 30., szerda

Új korszak

   Bizony új korszak kezdődött múlt hét kedden, amikor is lekerült a gipsz a lábáról és felkerült a sín. Amennyire vártam ezt a pillanatot, annyira visszasírtam pár napig a gipszet. :( Nem volt zökkenőmentes a hozzászokás. Szegénykém az első éjszaka rengeteget felsírt. Nagyon kényelmetlen volt neki, szorította a lábát, nem tudta úgy mozgatni, ahogy ő szerette volna. Én szinte semmit nem aludtam, de ez volt a legkevesebb, őt sajnáltam nagyon. De ugorjunk vissza keddre. 
   Reggel elvittem Emmát oviba. Sokkal hamarabb akartam indulni, hogy minél hamarabb a kórházba érjünk. Mit ne mondjak még később sikerült elkészülnünk, mint ahogy szoktunk, Murphy. :D Hamar sorra is kerültünk, alig vártunk valamit. Mondta Szabó doki, hoz egy kis kádat és beültetjük Lénárdot, úgy szedjük le a gipszet, már ezer éve ki akarta ezt próbálni, hogy kvázi leolvad róla, nem levágják nehezen a gipszet. Na én kétségbe esve mondtam, hogy de kidekoráltuk a gipszét és el szeretnénk tenni emlékbe ezt az utolsót. Mondta, hogy ok, akkor majd a következő babánál csinálják, aki utánunk jön. :DDD Szegény asszisztense próbálta volna szépen leszedni a gipszet, hogy szépen megmaradjon, de nem nagyon ment neki, ott aggódott, így Szabó doki mondta, hogy majd akkor ő leszedi, bár így még sose szedett le gipszet. Mondtam már, hogy mennyire jófej??? Levette a gipszet majd ezt találta mondani: "Úristen de gyönyörűek ezek a lábak!!! Na ezért érdemes ezt csinálni!" Annyira örültem neki. Hozta is a sínt és feladta rá. Mondta, hogy most még nem rakja hátra teljesen a sarkát, egyelőre csak szokja a sínt. És végeztünk is. Megbeszéltük, hogy három hét múlva kontroll, én utána kimentem a salus standhoz, kifizettem a sínt és mehettünk is haza. Vagyis nem haza, hanem babatalira, amiről majd írok külön posztot, mert már ez volt a második, majd azt egyben megírom.












   Egész nap úgy elvolt a sínnel, sokat aludt. Nem mertem levenni róla, csak délután miután Emmát is haza hoztuk az oviból. Annyit szenvedtem vele, mire ki tudtam csatolni a a szandált, leizzadtam rendesen. Azóta persze bejáratódott már és könnyű ki-be csatolni. Délután kezdődött a sírás, egészen másnap reggelig, mire úgy kidőlt, hogy az egész délelőttöt átaludta. Én pánikoltam, hogy nem tudom teljesen hátra meg le rakni a sarkát a szandiban, de a face-es csoportban megnyugtattak, hogy 3-4 hét mire teljesen hátra kerül. Az egyik anyukával folyamatosan forró dróton voltunk, adott tanácsokat biztatott, hogy pár nap és túl leszünk a nehezén, ők kb 1,5 héttel előttünk kapták meg a sínt. Annyira aranyos volt, nagyon hálás vagyok neki. Második nap reggel úgy megnyomta a zokni a szandiban a lábát, hogy gumi résznél be is vérzett a drágámnak. Megszakadt érte a szívem. Akivel forró dróton voltam, ő adott tippet, hogy a tesco-ban lehet olyan zoknit venni, amit a térdéig fel lehet húzni, nincs benne erős gumi és az nem bántja a lábikót. Így Laci még aznap munka után gyorsan be is szerzett belőle egy ilyen 5-ös készletet, azóta azt használjuk és a bevérzés is elmúlt. A gipsz is megviselte a bőrét, 1-2 napig sírt ahogy hozzáértem. Hála Istennek a nehezén túl vagyunk. Megszokta ő is, én is. Már csak akkor sír, ha ráadom a sínt, de már akkor sem mindig, úgyhogy szuper. A lábai gyönyörűek.
   Végre kedden elkezdhetett fürdeni. Elsőre, amikor beleraktam a vízbe sírt, aztán rájött, hogy milyen jó is ez és azóta imádja. A nap fénypontja neki a fürdés. Totál ellazul benne. Gondolom a lábikójának is nagyon jó érzés, hogy szabadon van az egész napos sín után. Hétfőn későn értünk haza, már az úton ordított, mert már éhes volt. A 45 perces utat 1,5 óra alatt tettük meg. Gondoltam, na ma elmarad a fürdés, gyors pizsi felvétel, cici, aztán alvás. Ahogy ráraktam a pelenkázóra, és kezdtem kicsomagolni, tudta, hogy ilyenkor a pancsi jön. Elkezdett vigyorogni, totál boldog lett, azt is elfelejtette, hogy ő valójában éhes. Úgyhogy mondtam Lacinak gyorsan hozzon vizet, mert én meg nem fosztom ezt a gyereket a fürdéstől. Hát olyan boldog volt a vízben, és után sem sírt míg felöltöztettem. Vigyorgott, türelmesen várt, aztán jöhetett a cici és alvás. Szóval ennyire szereti a fürdést, én meg odavagyok érte, ahogy látom rajta a boldogságot. ♥♥♥

:((((((
Így megnyomta, most már lazult a szandi










A jó zoknik
Szép lábfejek, sonkás combik :D

















6 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon szépen haladtok, teljesen jól néz ki a lábacskája. A doki nagyon ügyes, és milyen jó fej, nem semmi!!
    És ez így, ebben formában meddig--hogy marad?
    Sokáig, ahogy emlékszem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így ebben a formában 3-4 hónapig. Remélem inkább 3. :))) És utána 4-5 éves koráig "csak" alváshoz.

      Törlés
  2. Egy angyal ez a gyerek. Mondjuk a másik is, de annyira gördülékenyen vesz mindent akadályt ez a kis pasi, hogy le a kalappal előtte! Persze előtted is. Agyonpuszilgattam volna a kis lábait ... édes kincs de megnyomta ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valóban egy angyal. Elképesztő, hogy milyen nyugalommal, türelemmel visel el mindent.

      Törlés
  3. Hogy vagytok? Rég írtál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, valóban rég írtam. Bocsánat. Most már igyekszem újra írni, viszont mostantól nem itt, hanem az emoca-szamoca.blogspot.hu oldalon lehet tovább olvasni. ;)

      Törlés