2015. május 12., kedd

Boldogság

   El se hiszem, hogy elkezdhettem írni ezt a blogot. Van egy kislányunk, Emma, aki márciusban töltötte a negyedik élet évét. Már nagyon vágyott egy kistesóra, ahogy én is, így meg kellett győznünk a férjemet, hogy már pedig szükség van kistesóra és sikerrel is jártunk. Mivel tavaly nyáron volt egy lézeres szemműtétem a próbálkozást februárnál előbb semmiképpen sem kezdhettük el. Végül arra jutottunk, hogy májusban nekiállunk a tesóprojektnek.
   Április elején egy hetet késett a menstruációm, és már reménykedtem, hogy terhes vagyok, attól függetlenül, hogy minimális esély lett volna rá. Persze megjött, én meg elkezdtem fűzni férjem, hogy mi lenne, ha egy hónappal előrébb hoznánk a projektet. :))) Úgy tűnt nem igazán akaródzik neki, de végül úgy alakultak a dolgok, hogy nem védekeztünk. Igaz nem figyeltünk peteérést meg ilyenek.  
   Ennek az lett a következménye, hogy öt napja késik. Egy nap késés után csináltam tesztet, és mintha láttam volna rajta valamit. Egyik barátnőm, plusz fórumos lányok közölték, hogy ez bizony az. Persze én nem mertem hinni, féltem a csalódástól. Vasárnap újra teszteltem, addigra picit erősödött, de még így is halvány volt, még akkor sem hittem a szememnek. Ma újra teszteltem, és ez lett az eredménye:

Mai teszt
Vasárnapi és mai










    Most már kezdem elhinni, hogy összejött így elsőre. Olyan boldog vagyok!!! :))) Ha tényleg babás vagyok, akkor menstruáció alapján január 14-re leszek kiírva. De nekem olyan kis halványkának tűnik a teszt, hogy azt se tartom kizártnak, hogy később fogant, mint félidő, így akkor a kiírt dátum is változhat. Elképesztő milyen szerencsések vagyunk. Emma is egyetlen alkalomból lett, és most is elsőre sikerült, pedig még a "hivatalos" próbálkozást el se kezdtük. 
   Remélem minden rendben lesz. Természetesen még fogok tesztelgetni, hogy lássam ahogy erősödik a csík.

16 megjegyzés:

  1. Tök egyértelmű!!! Ott egy Életke indulóban van!!! :D
    Szívből kívánok nektek minden szépet és jót!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a megtiszteltetést hogy olvashatom a blogot :) határozott zebra :) nagyon szep kisteso varast. Valamiért én fiút erzek :)

    VálaszTörlés
  3. Nahat Évi!!! Ez valami szuper!! Nagyon orulok Nektek, hát még Emma hogy fog! :D Most szurkolok, hogy minden jól alakuljon es köszönöm, hogy olvashatlak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a szépen! A drukkok jól jönnek! Remélem tovább erősödik majd a csíkocska! :D Az tuti, hogy Emma odáig lesz majd a boldogságtól!! :)))

      Törlés
  4. De jó! Úgy örülök nektek! Boldog babavárást.

    VálaszTörlés
  5. De jó, gratulálok nagyon nagyon itt is!!! Szurkolok, hogy minden rendben legyen! :)

    Ahogy írtam, Dádinál nekem is ilyen volt a teszt, igaz sokkal hamarabb teszteltem vele, mint Bencével. ;) És ő is elsőre sikerült, Bence után ez nekem furcsa volt. Emma pedig biztosan szuper nagytesó lesz, ez már most látszik, majd kíváncsi vagyok az örömére, oszd meg velünk is! :)

    Vigyázz Magatokra, problémamentes babavárást kívánok! És lelkes olvasó leszek, köszönöm, hogy itt (is) lehetek!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, a drukkokat is! Mindenképp megosztom mit szólt Emma, szerintem videóra majd felvesszük, amikor közöljük vele a hírt! Már várom nagyon, de az még odébb van...

      Törlés
  6. Nagyon koszonom a meghivast es sziivbol gratulalok. Kivanom, hogy minden rendben legyen! :) Milyen boldog lesz Emma!!!! :)

    VálaszTörlés
  7. Itt is gratulálok! De hosszú lesz még ez a 8 hónap, Jézusom... De jó, hogy már az elejétől lehet izgulni! Jó várakozást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, gyorsan el fog repülni az idő! Eldöntöttem, minden percét élvezni fogom a terhességnek, és nem fogom sürgetni, mint anno Emmánál!

      Törlés