2015. május 14., csütörtök

Erősödik

   Természetesen ma is csináltam még egy tesztet, és szépen erősödött, sőt már sokkal hamarabb előjött  a terhes csík. :)) Úgyhogy szépen növekszik a HCG szintem, és a Babám is a pocakban. Olyan izgatott vagyok! Még van egy tesztem, azt szombaton vagy inkább vasárnap megcsinálom, és remélem addigra egyforma erős lesz a kontroll csíkkal. Jövő héten veszek egy kazettás tesztet, és azt elrakom emlékbe. Jó móka ez a tesztelgetés. :))) Emmánál ez kimaradt. Hat hetesen csináltam egyet, és kész, úgyhogy most bepótolom. 
   Nagy kérdés, hogy mikor menjek dokihoz. Szeretném, hogy legyen addigra szívhang, így valószínűleg Pünkösd után, 26-án megyek, akkor leszek 6 hetes 5 napos. Amúgy ma vagyok pont 5 hetes! Hurrráááá!!! De ez a 26-a még olyan messze van, hogy borzasztó. De csak kibírom valahogy... Szerintem úgy fogom csinálni, mint anno Emmánál volt. Az jól bevált! Hat hetesen elmegyek sztk-ba, ott még nyolc hetesen visszahívnak, oda is elmegyek, majd 10 hetesen már a saját dokimhoz, és már jön is a 12 hetes ultrahang, és onnantól kezdve már csak havonta lesz doki látogatás. Így az elején gyakran láthatom, és ez engem megnyugtat. Lehet, hogy kicsit elvetemült vagyok, de ez kell nekem, ez van. :)))
   Egy két érdekességről még akartam írni. Emma eddig mindig úgy beszélt magáról, hogy majd ő LESZ a Nagytesó, amikor megszületik a kisbaba. Amióta úgy alakult, hogy nem védekeztünk, elkezdett jelen időben beszélni, hogy Nagytesó vagyok!!! Mintha megérezte volna a dolgot, hogy ő bizony tényleg Nagytesó már. Hamarabb tudta, mint én. 
Másik dolog: Zsömle cicánk hónapok óta nem alszik velem, amióta egyre jobb idő van. Tesztelésem előtt egy nappal, odajött hozzám, és ráfeküdt a hasamra. Azóta is nagyon bújik hozzám, elég érdekes. Szintén tesztelés napján, reggel úgy ébredtem, hogy a hátamon aludtam, és a kezem a hasamon volt, pedig én hason alvó vagyok főként, meg néha oldalt. Lehet, hogy semmi jelentőségük ezeknek, de nekem mégis olyan érdekesek.
És akkor itt vannak a tesztjeim:

Mai

Sorozatom :D



   

2 megjegyzés:

  1. Szép sorozat? Bővült azóta? Minden rendben, Kismama? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Igen, bővült. :) Mindjárt megírom. :D Amúgy minden oké! :D

      Törlés